Mulla on monta nimeä, joista sitä oikeaa käytetään kaikkein vähiten :) Kaikkein eniten käytetty on Jansku, sitten Jätkä ja sitten KAKARA!!!!!!!! On myös sellaisia kutsumanimiä, joita äiti ja iskä käyttävät niin hiljaa etten kuule, ne eivät taatusti sovellu tässä kerrottaviksi. Haluan nyt esitellä vähän mun lempijuttuja:

344402.jpg

Mun lempikirja, Muumilaakson tarinat. Sitä kuuluu lukea just nimenomaan näin päin, ja päähenkilöinä siinä ovat Ö, Ö, Ö, Ö, Ö ja Ö.

344406.jpg

Mun lempikodinkone. Tänne on kiva tunkea kaikenlaista sisälle ja pamauttaa sitten luukku kiinni. Näiden namikoiden vääntely saa äidin tai iskän ryntäämään kiireesti huutaen keittiöön. Se vasta on hauskaa.

344407.jpg

Tää on toisena lempparilistalla. Vielä enemmän tykkäsin edellisestä kahvinkeittimestä, mutta sen kannun pudotin lattialle, joten äidin piti hommata uusi. Kerran olen saanut kuumaa kahvia varpailleni mutta ei se tahtia haittaa.

344408.jpg

Täällä minä nukun. Vetelen päikkäreitä yleensä klo 12.30-15.30., yöunille menen siskojen kanssa n. klo 20 ja heräillään 7-8 maissa aamulla riehumaan. Mun sänky on aika huteraa tekoa ja äiti pelkääkin sen hajoavan hetkellä millä hyvänsä. Tykkään kuitenkin siitä ja erityisesti siinä pomppimisesta.

344409.jpg

Mun unirievut. Toinen on ostoriepu ja toinen äidin vanha yöpaita. Arvaa kumpi näistä on lemppari?

Jatkuu ensi numerossa...