Sain haasteen Iralta. Ja olen tämän päivän raapinut päätäni miettiessäni omituisia tapojani. Miehellä niitä on kyllä kasapäin ja lapseni ne vasta outoja ovatkin, mutta minussa... Ei kai. Jotain sellaista kumminkin keksin, mitä voisi ehkä joku pitää outoina. On niitä varmaan kymmeniä, mutta itse kun niitä pitää ihan normaaleina :)

1. Inhoan puhelimessa puhumista. Tämä johtuu lähinnä siitä, että puhumiseen ei (mukamas) tahdo löytyä aikaa, aina joku roikkuu puntissa, pitää laittaa ruokaa, viedä pyllypyykille ym. Öisin musta olis kyllä kiva jonkun kanssa jutella mutta ei mulle silloin kukaan soita. Ehkä ne onkin ne muut jotka on outoja, en minä...

2. Tykkään älyttömästi tietokone-, pleikka- ym. peleistä. Siis mieluiten sellaisista lasten helpoista tasohyppelyistä. Ei mulla nykyään ole sellaisiin aikaa, mut jos olis niin en varmaan muuta tekisikään. Mulla on tuossa South park-peli, jonka ostin Huutiksesta, en vaan ole sitäkään ehtinyt kokeilla.

3. Nalkutan Miehelle tekemättömistä töistä vaikka helpommalla pääsis kun tekis itse. Mies on siis hoitovapaalla, minkä oletan tarkoittavan sitä et hän hoitaa mun työssä ollessa sekä lapset että kodin. Not gonna happen.

4. Tykkään laulaa karaokea vaikka ääni ei siihen tod. riitäkään.

5. Niin, se vessapaperirulla tietysti :) Paperi kuuluu tulla rullan päältä. Piste. Jos rulla on väärinpäin, käännän sen. Ja sellaiset jotka pitää toisinpäin on outoja.

6. Emmää keksi hei mitään. Mieheltäkin kysyin mutta ei se osaa mitään sanoa. Fiksu mies =)

Jääköön tämä nyt mun osaltani tähän, en jaksa miettiä haastettavia vaan kuka tahtoo, ollos hyvä ja nappaa mukaansa :)