Tekee, tekee, mutta valmiiksi ei saa.

Mikä se on?

Vastaus: Aiju

Jaywalkerit ei valmistu ei, mikäs ihme tuo toisaalta kun ehdin tuota vääntää kerroksen silloin, toisen tällöin. En oikein tykkää mallistakaan enkä langasta ja kun tätä ensimmäistä on väännetty kuin Iisakin kirkkoa niin mitenhän toisen käy... Jää nähtäväksi. 

Onpahan ollu komia päivä tänään. Pihasuunnitelmaa on jo kovin tehty, niin käy joka vuosi heti kun maa vähänkin lumen alta pilkottaa. Into olis kova. Sitten taas alkusyksystä rupee oleen melko sama vaikka kuin puskat repsottaa ja rikkaruohot valtaa alaa, ei vois vähempää kiinnostaa. Pari vattupuskaa pitäis ainakin hommata ja lisää marjapensaita, kasvimaata suurentaa ja sen sellaista. Onpa kiva kun tulee kevät. Se tietää sitten kyllä sitäkin, että joka ulkoilun jälkeen on kolmet kuravaatteet pestävänä mutta on se sen arvoista.

Kävin hakemassa ärrältä Sinä, minä ja Dupreen. Taidan majoittautua sohvannurkkaan sipsipussin ja Miähen kanssa.

Mukavaa alkuviikkoa!

P.s. Mä oon ihan äimän käkenä: laitoin NovitaKlubin Neulomoon viestin ostohaluistani koskien Kitteniä. Sain vastauksen s-postiin ja tuo ihana ihminen jopa tarjoutui hankkimaan ko. lankaa ja lähettämään mulle jos ei hänen yksi keränsä mulle riitä. Hyvänen aika sentään, olen ihan liikuttunut, en ole tämmöiseen tottunut... No, Mira, jos satut tänne eksymään niin suurkiitokset, olet mahtava!!!