Aino-neuletakki on (melkein) valmis. Tykkään paljon.

452007.jpg

Ohje jostakin Modasta, oliskohan ollut 4/06. Ohjeessa tosin oli käytetty Alfaa, mutta hyvin sopi tuokin lanka. Puikot oli 6 pyöröt ja langanmenekistä ei ole pienintäkään hajua. Tosi ihana malli. Pitää katsoa jos hihoille pitäisi jotain tehdä, näyttävät siltä kuin ne olis neulottu vähintään kolmen promillen kännissä. Mua ne ei kylläkään häiritse. Kiinnitystsydeemi tarvii funtsia vaan eipä tässä niin kiire ole, tuo on niin kuuma ettei sille varmaankaan tänä keväänä ole juuri enää käyttöä. Onpahan sitten syyskylmillä odottamassa <3 Olen happy.

452003.jpg

...ja vielä takaa... Tuo pitäis kyllä ehdottomasti kuvata päällä, ei tuosta kuvasta oikein käy ilmi takin malli. Kahtotaan sitten jahka saan viimeisteltyä.

452006.jpg

Toinen Jaywalkereista valmistui.

451999.jpg

Onpas pimiä kuva. Todennäköisyys sille, että tuo saa parin vielä tänä keväänä taitaa olla melko pieni. Emmää tykkää tosta. En mallista ja vielä vähemmän langasta.

Lapastehtailu alkoi taas. Mun äidinvaistoni sanoo että niitä taas kohta tarvitaan. En sit tiedä kuinka paljon niitä pitäis olla et olis tarpeeeksi. Ihme huonolaatuisiksi muuten menneet Rukan kurarukkaset, Jansku ehti omiaan vissiin kolme kertaa pitää kun jo peukalonhangasta vuori pilkottaa. Kai mä muuhunkin osaisin rahojani syytää kuin aina uusiin rukkasiin niinku esimerkiks lankoihin...

Mulla on duha. Niin, mä olin just se joka ei sairastu koskaan.