eli Breezet, mun ekat pitsisukat, on valmiit. Ne on sopivat ja ne on ihanat. Ja ne on tässä:

777031.jpg

...ja tässä...

777037.jpg

...ja tässä...

777046.jpg

Malli: Kesä-Knitty 2007, Breeze, koko M

Lanka: Novita Bambino, alle 50 g (!)

Puikot: 2,5 sukkikset

Mä olen happy. Olet varmaan huomannut, että näinä aikoina nämä mun kirjoitukset on käyneet aika lyhyenlaisiksi eikä päivitystahtikaan päätä huimaa. Syykin siihen on; olen ollut aivan tajuttoman väsynyt, univelkaa kertyy koko ajan. Niin, jos joku tästä vetää sellaisia johtopäätöksiä että olen raskaana niin ei pidä paikkaansa vaikka siltä saatan näyttääkin... Unirytmi ei tunnu kääntyvän millään, vaikka kuinka väsynyt olen päivisin niin yöllä ei uni tule. Sitten kun joutuu aamulla 7-8 aikaan lasten kanssa heräilemään niin ei tuota tehokasta lepoaikaa kovin paljon jää. En nyt tämän enempää käy valittamaan (osittain sen takia etten jaksa...) mutta siinä siis vähän selitystä tähän vähäsanaisuuteen. Odotan vain aikaa parempaa.

Nyt on kesken siis vielä pitsihihapuseron hihat, Branching out-huivia aloittelin Jaeger pure silk dk:sta. Jospa nyt niitä yrittäisi valmiiksi ennen seuraavia juttuja.

Tänään pitäis lähteä hakemaan Janskulle uusi sänky, Huutiksesta löytyi. Tytöillä on jatkettavat Isabella-sängyt, sellaisen hommasin poijaallekin. Saas nähdä miten uni maittaa, ainakin tosi mielellään menisi siskojen sänkyihin aina. Voi olla että aikamoinen rumba tulee nukkumaan menosta, tai sitten ei. Unitutti jäi tällä viikolla vasta pois, äidin saamattomuutta vaan sekin. Päivätutti jätettiin pois jo vuoden iässä, mutta tuo on vaan jäänyt. Hyvin vähillä itkuilla ja hammasten kiristyksillä tutista luopuminen onnistui, tosin kuin tytöillä aikanaan. Potallakin on herra käynyt jonkun kerran ihan oma-aloitteisesti, on se vaan hianoo kun lapset kasvaa.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, mukavaa sunnuntaita!