Edit: Lisäsin koolattujen kerien kuvat edelliseen postaukseen. Myös aiemmista höpötyksistä löytyy muutamien yritelmien kuvia. Nehän on sitten kaikki tuolla Koolaus-kategoriassa. Haaveilen ihan omasta sivusta tuolle aiheelle, kunhan jaksan taas perehtyä...

Edit2: Uusi viikon biisi vaihdettu.

Ollaan vietetty laatuaikaa Miehen ja Janskun kanssa. Tytöt jäi hääreissulla mummolaan, huomenna tulevat takaisin. Eilen lähdettiin maaseutumatkailemaan, käytiin museoita ihmettelemässä ja Hämeenlinnassa shoppailemassa. Mukavaa. Olen ilmeisesti pääsemässä siitä "munkin-pitää-saada-ku-kert-kaikilla-muillakin-on"-syndroomasta eroon, joten lankapuolelta mukaan tarttui vaan kaksi kerää Oliviaa (Breezet, vai onko liian paksu lanka?). Sen sijaan ostin Huonosti käyttäytyvät miehet-dvdboksin, jota eilen illalla hihiteltiin. Koska aina telkkaria katsellessa pitää jotain tehdä, kerin koolatut langat. Aikaa meni useammankin jakson verran. Kahtotaan jos saan tänään vielä kuvia otettua, kyllä ne upeita on.

Tänään on sitten siivouspäivä, kämppä on puunattu lattiasta kattoon ja iltasella pitäis mennä mattopyykille. Huomiseen asti saa tulosta ihailla, kun ne kaksi pyörremyrskyä kotiutuvat on täällä ehkä minuutin ajan siistiä...

Sain Päivi-Helenalta ja Mihannalta haasteen 7 faktaa-meemiin. Emmä kyllä oikein käsitä mitä uutta/järkevää voisin kertoa mutta yritetään nyt jotain...

1. Olen pohjimmiltani erittäin laiska ihminen. Tämän ominaisuuden olen kylläkin lasten myötä joutunut unohtamaan, mutta odotan sitä päivää kun pääsen taas itseäni siltä osin toteuttamaan :) Juuri siitä syystä olen aina kovin hämilläni ja imarreltu kun joku kehuu viitseliäisyyttäni ja sitä, kuinka paljon kaikenlaista puuhaan.

2. Olen koulutukseltani sosiaalikasvattaja. En ole koskaan tehnyt koulutusta vastaavaa työtä, mutta en myöskään päivääkään muuta kuin alaan liittyvää.

3. Olen toiminut lastentarhanopettajana. Tästä syystä mulla on aivan järjetön määrä kaikenlaista askartelutarviketta jemmassa. En ikinä käytä niitä, koska: a) ei ole aikaa ja b) ei ole tilaa c) tarvikkeet sijaitsevat sellaisessa lipastossa, joka räjähtää alkutekijöihinsä heti kun jotain laatikkoa yrittää avata. Omien lasten kanssa askartelen hävettävän vähän.

4. Inhoan mustavalkoista ajattelua. Mun on oikeastaan aika hankalaa muodostaa mielipidettä mihinkään asiaan, koska joka jutussa on aina niin monta puolta. Lasten myötä on käyty sellainen koulu, että ihan hävettää ne mielipiteet mitä mullakin ennen oli.

5. Olen illanvirkku. Nykyinen työ sopii siis mulle paremmin kuin hyvin, eikä mulla ole valvomisen kanssa ollut juurikaan ongelmia. Ongelmia aiheuttaa sitten vapaa-aika, rytmi ei tahdo ehtiä viikon aikana kääntymään.

6. Mulla on nenälävistys (olipas tärkeä tieto tuokin...).

7. Esitän järjestelmällistä ihmistä, mutta todellisuus taitaa olla ihan muuta. Lasten syyksi voi kätevästi laittaa kuraiset seinät, likaiset lattiat ja joka paikassa ajelehtivat lelut, mutta mikähän selittäisi mun kaaoksen vallassa olevan vaatekaapin (säilytystilan vähyys?) =)