Mulla olis yks kymysys, olispa mukavaa jos joku vois auttaa... Ostin joskus Huutiksesta useamman kerän lankaa, joka myytiin mulle Novitan Popina. Poppia tuo ei ole kyllä nähnytkään, ja kerät unhoottuivat kaapin perukoille. Nyt tahtoisin selvittää mitä tuo saattais olla.

817246.jpg

Kuvastahan nyt ei juuri saa selvää, mutta tuo on aika paksua, paksumpaa kuin "oikea" Pop. Lanka on myös aika karheaa, saattaisi olla ihan 100 % villaa. Siinä on neljä säiettä, jotka ovat toisistaan irrotettavissa, mutta siis kierteellä kuitenkin (miksiköhän sitä nyt sitten kutsutaankaan...). Tuo kun ei minusta muistuta mitään tuntemaani Novitan lankaa, toisaalta tää harrastukseni on aika uusi vielä, että takavuosien langoista ei ole mulla tietoa. Lanka oli kerittynä tuollaisille isoille kerille, mikä saattaisi viitata siihen että on ollut vyyhdillä (tai sitten purettua).

Syy miksi tämä nyt kiinnostaa on se, että tahtoisin tytöille Haltijan hupputakit Puikoissa-kirjasta enkä taida Biggaa mistään löytää. Ajattelin että tuo saattaisi ehkä kaksin-(tai yksin-)kertaisena käydä tilalle.

Niin ja sitten mä ilmoittauduin tähän:

817267.jpg

Jännää on. Ihan eka tollanen yhteisneulomisjutska missä oon mukana, ja vielä kielellä josta en ymmärrä hölkäsen pöläystä =)