Tänään oli vielä puistoreissun jälkeen pakattava lapset autoon ja lähdettävä postiin, siellä nimittäin odotti tällainen...

928271.jpg

eli SNY:n mahtava syyskuun paketti. Neljä kassia, tytöille, Janskulle ja mulle omat. Aivan ihanat ja taidolla tehdyt, lapsetkin oli onnesta soikeina (itse asiassa kassit hävisi ennenkuin ehdin niitä kunnolla katsoakaan =D). Ompelutaidottomana olen erityisen mielissäni noista, minun käsistäni kun ei lapsille tuollaisia syntyisi. Lisäksi paketista löytyi vielä kaksi kerää Woolia, kerä Jussia, vyönsolki, namipussi, purkkaa ja kiva, käsinkirjoitettu kirje. Tässä oli siis jokaiselle jotain; mies saa nautiskella namit, mä kun en käytä. Sny ehdotti Jussia vyöksi mulle itselle, mikä onkin tosi hyvä idea. Eikun ohjetta etsimään... Woolista taidan tehdä tytöille jotain. Aivan nappivalinnat, kiitokset ja halaus Ystäväni!

928298.jpg

Cavern on valmis, itse asiassa valmistui jo lauantaina. Kuvaa tulee kun saan hovikuvaajan paikalle =) Tosi kiva se on. Boleropaidasta puuttuu vielä toinen hiha. 

Huomenna nää lähtis laivalle *viekää minut baariin veljet........*. Tiedä vaikka pääsis Tallinnaan asti, vaikka ees Sadamarketiin. Vähänks ootan!