Vähän valmista pitkästä aikaa...

974920.jpg

Onks hei vähän hyvä kuva... Tässä nyt kumminkin tämä yhrenlainen ikuisuusrojekti, boleropaita Ullasta.

Aloittelin viime talvena, kesän tämä oli telakalla ja kyllä tätä tavallisen hartaasti on väännetty nyt syksylläkin. Ihana ja lämmin, on ollut melkein jatkuvassa käytössä valmistumisesta lähtien. Lankana Kitten mohair ja menekki oli suunnilleen ohjeessa mainittu 250 g.

974934.jpg

Löytyihän tuolta galleriasta vielä vähän huonompikin kuva. Upean väristä tuo Kitten mohair, vain aika mahdotonta kuvata.

Vähän pienempääkin on puikoilta putoillut...

972618.jpg

...eli vielä lapaset Sinnan settiin. Kovin on neiti mielissään uusista tamineistaan.

972624.jpg 

Olen joskus miettinyt tätä neulomisen taloudellisuutta, kaupasta kun tahtoo saada kaikenlaista halvemmalla kuin jos itse tekis. Nämä kyllä ovat ihan rahallisestikin kannattavat tekeleet, koko setti samasta kerästä.

974910.jpg

...ja vielä Janskulle lapaset Jättiraidasta.

Otin tänään talvivermeet esille, siis pipot ja sensellaset. Huvitti katsella niitä viime syksyn tekeleitä, olen mä kai jotain sentään siitä oppinut. Minkähänlainen virtuoosi sitä onkaan, jahka tässä vuodet kuluu... =)

Nyt puikoilla vähän joulupukin juttuja, ajattelin osan niistä säästää joulun jälkeen raportoitaviksi. Listasin kaikki mitä kenellekin oon suunnitellut, melkein kannattais aloittaa jo...

Tätä täältä tällä kertaa, sommoro! 

P.s. Ratiossa uusi biisi pitkästä aikaa. Rytinälinjalla jatketaan, mutta tällä kertaa mukana silmänruokaa vähän vanhempaan makuun. Tai siis kuka mistäkin tykkää, mä pidän kyllä.