Mä osasin... Huippua!

956677.jpg

Ohje: Novita nuorisoextra 2006

Lanka ja puikot: Seitsemän veljestä Jättiraita (n. 100 g), sukkikset nro 3

Tää tykkää.

956686.jpg

Jee.

Mulla on käsi sökönä. Onneksi on sentään vasen, että neulomaan periaatteessa pystyy, tuen kanssa. Mikä lienee, olisikohan joku rasitusvamma tai tulehdusjuttu, emmä sitä ole missään loukannutkaan. Toivottavasti menee ohi.

Joku on saattanut huomatakin, että täältä on leipomis- ja kokkausjutut tyystin hävinneet. Taitaa olla niin, että asiantila on pysyvä. Mä kun olen edelleen tuota dieettiä yrittänyt pitää (juu, ei ole edelleenkään paino pudonnut) niin ei tee muillekaan mieli erikoisempia värkätä. Eipä kai se mikään yletön menetys ihmiskunnalle olekaan vaikka jäisi ne mun köökkisähläykset täältä pois =) Hassua, ottaa ihan älyttömästi pannuun se, ettei ruokavalio tunnu toimivan mun kohdalla, mutta silti en "osaa" palata siihen entiseenkään.

Tähän varmaan nyt pitäis joku naseva loppukommentti kirjoittaa, mutta koska mää olen mää, niin todettakoon vaan että...

Moro!