Oletko katsellut telkkarista Pikku julmureita tai Lapsityranneita? Kuvittele mielessäsi kaikkein kamalin jakso ja olet meillä =) Mun lapset on aivan ihania ja hurmaavia persoonia, kukin omanlaisensa. Yhdessä niistä tulee aivan järkyttäviä tuholaisia ja riiviöitä, enin osa ajasta on pahantekoa, kitinää ja vinkumista. Voihan olla että toi kahden huoneen vajaus kotona vaikuttaa hiukan siihen että ei niiden menossa ole mitään tolkkua, ollaan kuin sillit suolassa.

Keittiö on ollut viikon samassa tilassa, on vaan odoteltu arvoisien vakuutusihmisten käyntiä. Töissä olen sitten laitellut lapsille ruokia kun ei niille oikein valmisruuat maistu. Perjantaina saatiin onneksi lisävalaistusta asioihin ja maanantaina pitäisi alkaa työt. Jospa se siitä sitten.

Oon ollut aika alamaissa viime aikoina, vanha kaveri masennus on ollut päällänsä. Onneksi nyt tuntuu jo paremmalta. Käsityöt ei ole oikein huvittaneet, silti oon tässä jotakin tehnyt. Kaarrokeneule Jättiraidasta valmistui viime viikon lopulla, siitä tuli liian iso. Pitäisi pingottaa vielä ja katsoa josko siitä kumminkin tulis pidettävä. Ei mun taidot tollasiin isompiin riitä. En siitä ole ottanut kuvaakaan kun on ottanut niin ankarasti aivoon.

Onneksi jotain onnistunuttakin on valmistunut:

423970.jpg  

Kun ei meillä ole keittiötä ei mulla ole myöskään kuvauspaikkaa, joten nämä on sitten sen mukaisia. Edellinen salomoninsolmuhuivi meni lahjustarkoituksiin, joten "tarvitsin" välttämättä uuden. Kirppikseltä löytyi kivaa lankaa, Rondo Sofieta. Se tahtoi siis huiviksi, reunukset virkkasin Afghan mohairista. Solmut olis saaneet taas kerran olla pienemmät, mutta ihan ok noinkin. 

423971.jpg

Oudot sukat Rellanan ohuesta sukkalangasta. Niissä ei mitään ihmeellistä, mallia perus.

Valmiina on myös kassi itselle paksusta hahtuvasta. Lanka on jotenkin outoa, kassiin oli tullut koneessa reikä eikä neulos kestä venyttämistä pesun jälkeen. Väri on kumminkin ihana, saapi nähdä jos vaikka vuorin saisin jonain päivänä aikaiseksi. Tein kassiin vielä erikseen läpän, pitäisi ommella paikalleen. Kuva aikanaan.

Mua huvita mikään.