Onpahan taas menneet nopiaan nämä "vapaapäivät". Puuhaa riittää näiden kanssa.

Sunnuntaina oltiin Kirkkonummella Rehndahlin kotieläinpuistossa Helsingin monikkoperheyhdistyksen kesätapahtumassa. Mies suostui kerrankin pakkaamaan reissukamat, kun mulla oli istutushommia. Oli suuressa viisaudessaan jättänyt sadevehkeet pakkaamatta, perille kun päästiin niin vettä tuli kuin Esterin p-eestä. Itselläänkin oli vain t-paita päällä... Kun päästiin perille alkoi Sipuli huutaa kun pelästyi hevosta. (niin, että jos tänne sattuu eksymään joku paikalla ollut niin, juu, me oltiin just ne =D) Neiti rauhoittui onneksi pian ja olikin sitten ihan kiva reissu sateesta huolimatta.

673977.jpg

"Huhuu, ankka!!!"

673980.jpg

Tässä on Sagittaria-huivi :)

Muuten tässä oo mitään ihmeellisiä tehty, pihassa riittää puuhaa. Kiitos Mihannan, ällöt ötökät liljapuskassa paljastuivat liljakukkojen toukiksi ja niitä olen tässä listinyt. Onneks ei oo lomaksi mitään erikoisempia suunnitelmia, taitaa olla aikas päättymätön taisto tuo. Mutta hävitä en aio.

Käsityöasioissa ei mainittavaa edistymistä, tai siis sain mä Bambu-mekon helman tehtyä. Eiköhän se viikon loppuun mennessä valmistu. Syytä olis ainakin, tympii.

Ja koska mulla ei kuvia käsitöistä ole esitellä niin tässä mun uudet paidat:

673998.jpg674003.jpg

674017.jpg

Aattelin muuten laittaa radion tonne sivuun, kiitokset ideasta Teijalle! Klikkaa, pääset tutustumaan mun (kyseenalaiseen) musiikkimakuun =)